15 octombrie 2014, crowne plaza bucharest hotel
Singurul training ce iti ofera informatii practice, solutii relevante
si idei inovatoare aplicabile in industria B2B!

Program
Synopsis

Marketingul B2B este mai presus de toate orientat catre rezultate masurabile si centrat pe client. El integreaza toate aspectele-cheie cum ar fi: comunicarea de brand, contact marketing, sales conversion si activarile interne. In campaniile de marketing, clientul trebuie considerat partener de afaceri strategic, resursa centrala, care ajuta la finalizarea vanzarii. In cadrul workshop-ului, specialistul Jaakko Alanko va prezenta cele mai bune metode prin care poti schimba abordarea in campaniile de marketing pentru a genera vanzari.

Obiective

Workshop-ul isi propune sa:

  • Asigure idei noi si tactici eficiente pe care sa le implementezi in viitoarele campanii
  • Prezinte cele mai bune metode de a aduce plus valoare brandului
  • Explice tehnici avansate de obtinere a conversiilor
  • Ofere noi perspective de abordarea a canalelor de marketing pentru B2B
  • Furnizeze instrumente si sfaturi utile aplicabile pentru brandul tau
Integrated B2B marketing generates more sales - again and again
09.00- 09.30 Inregistrarea participantilor
09.30- 11.00 Sesiunea 1
Evaluating Your Sales Force
  • Reevaluarea strategiilor de marketing in companii- regandirea tacticilor de marketing incepand de la viziunea fondatorului pana la revitalizarea continua a business-ului
  • Cum si de ce clientii-companii sunt diferiti: care sunt asteptarile lor, comportamentul, procesul si etapele de cumparare?
  • Cum sa creezi valoare pentru clientii-companii – calitatea produselor, suport, service, solutii, outsource, parteneriate.
  • Ce este brandingul de companie si cum functioneaza- trecerea de la “product-centricity” catre “people-criticality”.
11.00 – 11.30 Pauza de cafea
11.30 – 13.30 Sesiunea 2
Outside In and Inside Out Strategy
  • Cum sa integrezi canalele de marketing pentru rezultate mai bune- comunicarea de brand, contact marketing, sales conversion.
  • Cum sa cresti valoarea brandului prin activari interne: angajatii in calitate de ambasadori de brand, creatori de continut, agenti de loialitate si de vanzare.
  • Setarea obiectivelor si masurarea rezultatelor: brand, contact, conversii, volumul vanzarilor, valoarea vanzarilor, retentia, achizita si loializarea
13.30 - 14.30 Pauza de pranz
14.30 – 16.30 Sesiunea 3
Case Studies & Client Results
  • Cum sa comunici eficient si constant cu clientii: timing, mesaje, canale, personalizare, creativitate.
  • Care sunt cele mai bune exemple de marketing B2B- din companii mari sau mici, din diferite industrii, locale sau internationale.
16.30 - 17.00 Pauza de cafea
17.00 – 18.00 Sesiunea 4
Q&A

Discutie deschisa cu participantii despre lucrurile invatate, experiente, probleme si exemple din cadrul companiilor.

18.00 Incheierea seminarului


Cine participa
Despre trainer
Jaakko Alanko, Managing Partner, Alanko Consulting Limited

Jaakko Alanko are o vasta experienta de 42 de ani in marketing si comunicare pentru industria business to business. Jaakko a acumulat experienta in domeniul B2B lucrand cu o varietate de sectoare, cum ar fi: telecomunicatii, IT, produse chimice, inginerie, ingrediente alimentare, mediu, financiar, servicii, asistenta medicala. In prezent, detine o importanta companie de consultanta si are in portofoliu branduri precum: Nokia, Ericsson, Siemens, Huawei, Dow, Fujitsu, DiverseyLever, Lloyds Bank, American Cyanamid, Kerry Foods, Sodexo, Stora Enso, UPM, M-Real, Valmet, Danisco si Fiskars.